دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





متن اهنگهای مجیدخراطها

قسمت نشد ببینمت ،خدانگهداری کنم فرصت نشد بمونم و از تو نگهداری کنم گفتم اگه ببینمت دل کندنم سخته برات اگه یه وقت بگی نرو رفتن پر از درده برام گفتم صداتو نشنوم ندیده از پیشت برم پشت سرم زاری نکن چی کار کنم مسافرم...من میرم ولی باز ،تو بدون همیشه یاد تو از خاطر من، فراموش نمیشه گل من خوب می دونی، بی تو تک و تنهام عزیزم اگه تو نباشی می میرم.... نامه رو تا تهش بخون گریه نکن طاقت بیار نامه رو خط خطی نکن دو جمله رو هم دووم بیار باور نکن یه بی وفام نامه میذارم و میرم نه ، قسمت زندگی اینه به کی بگم مسافرم... سهم من از تو دوری تو لحظه های بی کسیم قشنگی قسمت ماست که ما به هم نمی رسیم....... من میرم ولی باز ،تو بدون همیشه یاد تو از خاطر من، فراموش نمیشه گل من خوب می دونی، بی تو تک و تنهام عزیزم اگه تو نباشی می میرم.... همیشه زنده می مونه با یاد تو ترانه هام منو ببخش اگه بازم ، اشکام چکید رو نامههام دیگه تموم شد فرصت ، خاطره هام پیشت باشه تموم خاطرات خوش ، خدانگهدارت باشه.... ....‎_______________________دیگه مجبور نیستی هرجا که می ری ازم اجازه ی رفتن بگیری میشه با هرکی که میخوای بجوشی اصلاً هرچی دلت میخواد بپوشی میشه به هرکی دلت خواست دل ببندی یا با غریبه ها بگی بخندی وقتی دیر می کنی یا میری جایی دیگه نیستم بهت بگم کجایی دیگه نیستم بهت بگم کجایی ...نرو تنهام نزار با درد و غم هام اگرچه دلخوری از خیلی حرفام به قرآنی که از سایش گذشتم به مرگ هر دوتامون خیلی تنهام نگو می بینمت یه روز دیگه آخه احساس من اینو نمی گه نمی تونم قبول کنم نباشم تر و خشکت کنه یه مرد دیگه تر و خشکت کنه یه مرد دیگه ... خداحافظ همیشه بهتر ازمن همیشه یا که هر جا سر تر از من تو چشمات بهترین بودم تو دنیا نمی دیدی اگرچه کمتر از من خداحافظ که رفتم بی بهونه از این خونه دلم بدجوری خونه به جای سر به روی شونه من تو یادم خاطرات تو می مونه تو یادم خاطرات تو می مونه ... اگه کوه طلا واست بیاره اگه دنیارو زیر پات بزاره بازم دستای خالیم خوب می دونن که هیشکی قدر من دوست نداره گلت خشک شد ولی هرگز نمرده زمان بوی تورو از خونه برده دلم خوش بود میای یه شب تو خوابم ولی چند ماهه که خوابم نبرده داری می ری ولی پیشت می مونم واست هیچی نبودم خوب می دونم ولی من در عوض هرجا که باشم واست تا آخر عمرم می خونم واست تا آخر عمرم می خونم ... شاید خیلی چیزا می خواستی،اما منم هیچی نداشتم پات بریزم انقدر بغضمو پنهون کردم از تو از اون روزی که تو رفتی ، مریضم قدیما یادمه می رفتی جایی همیشه یه خداحافظ می گفتی چقدر آسون شدم باهات غریبه بازم پشت سرم چیزی شنفتی؟ ... الان داغی نمی فهمی چی میگی مدیونی اگه یادم نیفتی‎_______________________قرار تنهایی ما روز جدایی فردا بود خلاصه فردا واسه ما شروع کل دردا بود فردا قرار بود من و تو از همدیگه جدا بشیم فردا قرار بود همدم گریه ی بیصدا بشیم از تو چه پنهون گل من من خیلی وقته بی تو ام دیروز و فردا نداره برام چه سخته بی توام یادش بخیر قلب تو بود برای من سنگ صبور میخواستم عاشقت کنم هر جور شده حتی به زور‎______________________بیچاره من، که بعد تو آوارهمیشم باورم نمیشه که رفتی ازپیشم رو زمین گشتم ولی اما به سختی اومدم به دیدنت اما تورفتی چاره ی درد من،مرگم رسیده اینجا حتی قبله هم صبرم نمیده اومدم نذارم عشقتو ببازی اما این رسمش نبود مهمون نوازی می میرم،اگه از تو نشونی نمونه عزیزم می سوزم،تو نیای چشامو من به در میدوزم می میرم،نگو رفتن من واست فرقی نداره منمیرم،اما گریه نکن دیگه فایده نداره میرم میرم میرم بدون وداع میرم میرم میرم به خاطره ها میرم میرم میرم خداحافظ بیچاره ام خسته ام چشم انتظارم توی این پس کوچه ها تنها نذارم نیستی از تاریکی شبا میترسم بیوفا،دارم تویسرما میلرزم میترسم از غصه ها دووم نیارم آخه هیچ نشونه ای از تو ندارم آروم آروم دارم ار غصه میمیرم تو بگو نشونتو از کی بگیرم می میرم،اگه از تو نشونی نمونه عزیزم می سوزم،تو نیای چشامو من به در میدوزم می میرم،نگو رفتن من واست فرقی نداره منمیرم،اما گریه نکن دیگه فایده نداره تموم زندگیم اینه،من و بغض و در و دیوار.چی مونده ازتن خستم که میخواد بشینهاینبار.میرم خداحافظ..‎______________اینو زدم تا بدونی،موقع رفتنتنبود خدانگهدارت باشه،گرچهدلم راضی نبود حق نداری که بگذری،از حرف من به سادگی زدم که یادت بمونه،هر جا میری باید بگی اینو زدم،اما دلم،که از تو دل نمیکنه وای بمیرم رو صورتت جای انگشتای منه گریه نکن عزیز من،الهی دستم بشکنه اما بدون هرجا بری،خاطره هات مال منه برو ولی بدون که من میمونم توی حسرتت آره الهی بشکنه دستی که خورد تو صورتت قربون گریه هات برم رفتنتم به دل نشست باید پیاده شیم گلم،قایقمون به گل نشست اینو بدون فدات بشم ، تو بدترین وضعیتم اینو زدم تا بدونی از دست تو ناراحتم تصمیمتو عوض نکن،اگه میخوای بری،برو درسته که زدم ولی،خیلی دوست دارم تو رو الهی قربونت برم،خیلی برام بودی عزیز ازپیش من برو ولی،خاطره هامو دور نریز اینو زدم،اما دلم،که از تو دل نمیکنه وای بمیرم رو صورتت جای انگشتای منه گریه نکن عزیز من،الهی دستم بشکنه اما بدون هرجا بری،خاطره هات مال منه اگرچه خیلی داغونه،حرمتی داره این خونه زدم که جای حلقمون رو صورتت خونه کنه الهی قربونت برم،اشکات آتیشم میزنه آخ روی ماهشو ببین،الهی دستم بشکنه اینو زدم داری میری،یادت باشه مردی داری زدم ولی یادم نبود،بخوام نخوام باید بری اینو زدم یاد بگیری،اگرچه قیدمو زدی وقتی که میپرسم کجا،جواب سر بالا ندی‎_____________________‎
‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 18:49 | |